GST TOP UP TE DAPAT BALIK

Seronoknya kalau ada orang bagi GST  kepada kita ketika membeli Top up ( tambah nilai ) telepon bimbit setiap bulan.
http://rahsiasen.blogspot.com/2015/09/gst-top-up-te-dapat-balik.htm

Tidak dinafikan ramai diantara anda yang masih tercari cari peluang untuk menambah sedikit sebanyak pendapatan keluarga.

Disebabkan faktor faktor berikut :

1. Kos sara hidup meningkat.

2. Gaji tak cukup setiap bulan.

3. Bayar sewa rumah dan ansuran kereta.

4. Belanja dapur, Hutang kredit kad dan sebagainya.

Ada juga diantara kita yang membelanjakan lebih dari RM31.80 termasuk GST, untuk Top up telefon bimbit.

Kalaulah GST Rm1.80 tersebut dibayar kembali kepada kita setiap bulan, alangkah baiknya, ringan lah sikit beban kewangan kita setiap bulan. "Betul Tak!

Jadi anda inginkan gst Top up ini kembali dibayar kepada anda, Sila baca info dibawah:

http://rahsiasen.blogspot.com/2015/09/gst-top-up-te-dapat-balik.htm

Syarikat ini dinamakan ToneExcel Sdn Bhd adalah syarikat yang baru ditubuhkan pada tahun 2009 , tujuan utamanya dalam usaha memajukan industri telekomunikasi di Malaysia.

http://rahsiasen.blogspot.com/2015/09/gst-top-up-te-dapat-balik.htm


  • Pada  10 Feb 2010, ToneExcel menggabungkan pengalaman dan kepakaran dari insurans, pemasaran rangkaian dan perkhidmatan kewangan untuk merumuskan strategi baru bagi  pengguna mereka menjana pendapatan. nak maklumat selanjutnya layari toneexcel.com dan untuk mendaftar secara online disini


Baiklah kembali pada tajuk diatas iaitu GST, sebenarnya tiada gst didalam program ini, ToneExcel hanya memberi komisen kepada pengguna dalam cara kiraan %, oleh kerana ia sama  seperti GST maka ramai di antara ahli dan pengguna mereka salah faham dan di kategorikan sebagai gst, betul ke!

Cuba anda bayangkan berapa ramaikah yang membelanjakan wang untuk membeli Top up ( tambah nilai ) telepon bimbit setiap hari?

Jika anda kurang pasti, biar saya memberi sedikit info kepada anda, Dianggarkan sebanyak 40 juta pelanggan telepon berbelanja sebanyak RM16 BILLION dalam masa setahun, hanya untuk Top up, bil dan internet,

Bayangkan anda mendapat  perkongsian dari jumlah penggunaan di atas, tak perlu banyak cuma 0.001% pun dah cukup ok, "betul tak! Tapi yang bestnya ToneExcel akan memberi sebanyak 6% + 3% + 11% = 20% wow.. banyakkan.

Walaupun begitu ia bukan semudah apa yang saya ceritakan disini jika anda tidak mempunyai pendirian untuk berubah seperti berikut:

1. Kesabaran
2. Keyakinan
3. Kesetiaan
4. Kekuatan

Apa yang dimaksudkan kesabaran adalah menanti dalam usaha demi usaha.

Keyakinan anda untuk mencapai sesuatu itu akan lebih cerah, jika anda yakin dan boleh kepada diri sendiri.

Kesetiaan bukan dimasukkan kesetiaan kepada raja dan negara, didalam bab perniagaan tiada istilah itu, kesetiaan yang dimaksudkan disini untuk memajukan perniagaan, pendirian anda dalam perniagaan adalah penting.

Kekuatan juga amat penting bagi anda, dulu kita selalu mendengar kata kata ini, Kekuatan hang tuah terletak pada kerisnya, Tapi sekarang kekuatan anda terletak pada minda dan fikiran anda, untuk memajukan perniagaan anda.

Sekian saja lah perkongsian kali ini.oo...ya hampir terlupa nak bagi tahu saya ingin menjemput warga perak moh yop yung rame rame kite ke seminar toneexcel di ipoh perak.

Untuk maklumat selanjutnya sila Call,Sms WhatsApp : 019-4273360.

Semoga perkongsian ini bermanfaat bagi anda dan rakan anda yang lain.

10 Responses to "GST TOP UP TE DAPAT BALIK"

  1. ramai org perkatakan ttg toneexcel ni..

    BalasPadam
    Balasan
    1. dah ramai jadi ahli tu ..termasuk dalam dalam rangkaian sham nie..


      Lawatan mesra dari penulis blog mrhanafi

      Padam
  2. 20% Tu banyak juga kalau dikumpul..Memang mask tu..

    BalasPadam
  3. Betul.. tu Tuan Yunus kalau dah ramai gunakan simkad toneexcel ni tidak mustahil dari hasil sen sen menjadi ringgit dan ratusan ringgit insyaallah..

    BalasPadam
  4. sekarang nie kena ada sumber income ke dua... tak cukup kalau nak harapkan duit gaji...

    BalasPadam
  5. Betul tu... kalau harap kan gaji yang tak seberapa memang agak sukar, pada zaman sekarang ni... adanya internet memudahkan kita untuk mencari peluang..

    BalasPadam
  6. memang patut dapat balik GST ni, semua benda nak kena GST apa yang pengguna boleh nikmati

    BalasPadam